Kızlar selam, bebeğim 8 günlük ve kan rh uyuşmazlığımız var ama ilk bebek olduğu için sanırım çok büyük sorun olmuyor. Fakat genede dün kandan ölçtürdüğümüzde sarılığı 15.98 çıktı ve doktor 5 gün sonraya randevu verip sıkıntı yok değerde dedi. Ama benim içime sinmiyor çünkü 15 sınır değer diye biliyorum. Bol bol emzirip günde 2 defa da mama ile beslemeye başladık. Birde beyaz florasana mavi tülbent koyup onun altında tutuyoruz. Başka yapabileceğim şeyler var mı siz nasıl ne kadar sürede geçirdiniz acaba sarılığını bebeklerinizin.