aslymom Sezaryen oldum spinal doğumdan 2 ay sonra bel ağrısı başladı uyandıktan 10 dk sonra hareketle geçiyor bu ağrı doğumla mı alakalı yoksa sezaryen de mi sadece böyle normal doğum olup böyle olan var mı
atesarp aslymom tam belin mi yoksa o bosluklar mi agriyor. Benim dogumdan sonra o bobrek bosluklarim cok fena agriyor sanki silindirle ustumden gecmisler 3 4 saat uyursam sorun yok pek 5 6 saat yatakta yattigim zaman sabah yarim saat hareket edemiyorum emar cekincem pazar gun
milav aslymom normal doğum yaptım 3 ay oldu hala ağrılarım var sırt ağrısı benim hamileliğin son aylarında başladı hala devam ediyor
feyzas aslymom evet bende de oluyor ama her sabah değil. Sürekli meme istediği zamanlar daha çok oluyor genelde o yüzden ben yatış şeklinden kaynaklı olduğunu düşündüm. Yatarak emzirince oluyo genelde . Neyse ki azalttım gece emzirmeyi ama bazen de böbreklerim ağrıyo
Ebruverkan1 Bende normal doğum yaptım 1 senedir bu şekilde ağrılarım var sanki kaslarım çekilmiş gibi belde bi ağrı. İlk bi kac saniye yatakta hareket bile edemiyorum yavas yavas açılıyo ayaga kalkınca da tamamen geçiyo. Neden acaba ya
aslymom Ebruverkan1 o zaman tamamen Doğumla alakalı bir durum aslında benim hamilelikte bir ara böyle bir ağrım olmuştu rahmin büyümesiyle oluşan bir ağrı olarak düşünüyordum demek ki doğumdan sonra da kasların yerini alması eski haline dönmesi belki zaman alır
aslymom Ebruverkan1 helinsila atesarp kubra55555 Vgc busraumay Kızlar ağrılarınız nasıl oldu acaba ? Ben hala çok şiddetli olmasa da rahatsız edici bel ağrısıyla uyanıyorum her sabah uyanınca kıvrılarak yatıyorum yatakta canım acıyor çünkü kalkınca 10 dk sonra geçiyor tamamen 🥹
aslymom atesarp tam belim benim ama ağrılar aynı sabah uyanınca tekrar uyumak istesem uyuyamıyorum mesela kalkınca hareketle geçiyor mecbur kalkıyorum 10 dk sonra tamamen geçiyor gün içinde sorun yok emardan sonra sonuçlarınızı bize de söyler misiniz neden acaba
cirkinimaa Bende normal doğum yaptım belimin ortasının yanı kasmıdır bilmiyorum sürekli sızlıyor yanık hissi olur gibi
atesarp aslymom soylerim tabi ben kanlarimi verdim rontgende cekindim ankilozan spondilite den suphelenildi o sonuclar temiz cikti ama tek basina yetmez diye emara gonderdiler bakalim ne cikacak sizde ihmal etmeden direk bi romatolojiye gidin isterseniz
busraumay aslymom aynı şekildeyim.Tekrar uyumak istediğimde dalamıyorum.Hareket edince düzeliyor.Mart ayında emar çekilse bel fıtığı oluşmuş dedi doktor.Fizik tedavi önerdi.Fizik tedaviye 15 gün gittim hiç bir işe yaramadı.Ortopedi doktoru Doğumla alakalı değil dedi.Ama fizik tedavi doktoru Doğumla alakalı diyor.Doğum yapalımda 7 buçuk ay oldu.Benimde 2. Ay sonrasında çıktı.Resmen sabahları enerjimi alıyor o kadar kötü bir ağrı
kubra55555 aslymom sabah belim tutuk oluyo cocuğu zor alıyorum beşiğinden hareket ettikçe acılıyo gün içinde iyi
Vgc Hanımlar ben de aynı durumdayım ve mr gireceğim romatizmal bir hastalık olabileceğinden şüphelenildi. Annem de romatizma hastası ve ben de kaygılı bir insanım vesvese yapıyorum
Vgc Romatolojiye gideceğim aslında gün içinde iyiyim ama bazen bi ağrı geliyor eğil kalk yapıp çocuğun peşinden çok koşunca öyle ağır bir ağrım yok sabah yataktan kalkarken belim ve topuklarım ağrıyor bu ikisi de romatizma belirtisi canım çok sıkılıyor
aslymom busraumay aynı sizinde 2. Ay sonrası çıkmış mesela doğum dan hemen sonra yoktu olsa bilirdim o ağrı çok kısıtlıyor sonradan başladı demek ki geçmiycek 🥹 bende fıtıktan da şüpheleniyorum peki sizde azalma falan oldu mu ya da tavsiyeniz var mı ?
aslymom feyzas benimde bazı sabahlar daha ağrısız uyanıyorum bende belim açılıyor emzirirken ondan diye düşünüyordum
DuruAselEmr feyzas Benim bebegimde 14 aylık ve ara ara sürekli bi ağrı var belimde ben takip ediyorum geve çok fazla emmek için kalıyorsa sabah yataktan kalkamıyorum ağrıdan.Benimki kesinlikle gece emmesiyle alakalı.