Kızlar seeelam, doğduğundan beri meme reddi vardı biberon asla tutmadı kaşık biberonla bir şekilde ilerliyorduk ama artık onu da almıyor şırıngayla kendi sütümü sağıp veriyorum 6 aylık bebişime ama son 1 aydır ne ek gıda kabul ediyor ne sütümü öyle böyle iştahsızlık değil doktor kan değerlerine idrarına baktı hiç bir sıkıntı yok başına gelen oldu mu? Diş çıkarıyor evet bir yeri kabarmış ama yine de anne sütü olsun alması gerekmiyor mu aç aç nasıl bekliyor meselaaa, bi de ona rağmen güleç bir bebek ağlamıyor arayı 6-7 saat açsa da ağlamıyo