

Kızımda eski usul bebek arabası kullandım şuan oğlum iki aylık ve o arabayı kullanamıyorum eski baya bize geldiğindede yıpranmıştı takır tukur aslında yazın küçüklük dönemi dedim kışında arabayla gidiyoruz her yere diye alma gereği duymadım ama hastane olsun sağa sola gitme durumu olsun ihtiyacım olduğunu farkına vardım Bir uygulamada bunu buldum ama daha önce böyle bir araba hiç kullanmadım bebeğim yaşına girdikten sonrada kullanabilir mi bunu oturma pozisyonu var mi hiç bilgim yok yardımcı olur musunuz