Selamın aleyküm herkese
Benim ilk çocuğum ve ben yaklaşık 1.5 aylığında büyük bi sıkıntı yaşadım kaldıramayıp hastanelik olmuştum ilaç verdikleri için emziremedim 6 saat o süre boyunca mama vermek zorunda kaldım. Daha sonra da beni emmek istemedi ve şu anda biraz biraz emiyor fakat süt gelmediği için sinirlenip ağlıyor.
Ben mama verme taraftarı değildim sağlıklı bulmuyorum. Fakat emzirmek için sütüm yeterli değil hemde emmek istemiyor süt nerdeyse gelmiyor 1 öğün için bile yeterli değil. Ne yapabilirim