Çıldırıcaaam bebem 6.5 aylık 6 aylıktan beri ayakta durmak istiyor.Oturtsam bile ayakta durmak için ellerimi tutup kalkmak istiyor.Kemikleri zarar görmesinden korkuyorum.Bide ayakta tutmaktan kollarımı hissetmiyorum.😅
Otursun, daha sonra ayağa kalksın inanılmaz mutlu oluyor.Sizde yaşıyor musunuz? bu durum normal mi?