tugbacds EfBiCo benimde sadece akşam işte ben yemek falan yaparken hiç durmuyo çünkü bizde hep kucak kucağayız ay bilmiyorum ne olcak ya
Alerjikrinit EfBiCo ben bir kaç kez ziyarete gittim bebekle. En son gittiğimizde ¾ saat oturduk . İlk gün bıraktım 1 saat sonra aldım. 2.gün 2 saat sonra. 3.gün 3 saat kaldı. 5.güne kadar öyle yaptım.
tugbacds EfBiCo zaten canları sağolsun bakalım inşallah iyi birilerini buluruz da içimiz rahat eder bebeklerimizde rahat eder