ozmennn Bende aynı sorunu yaşıyordum yeni yeni düzeldi aman aman nazar değmesin. Gaz sancısı yüzünden oluyor bende aynı sorunu sürekli yaşadım kafayı yediriyor çok uykusu var elimde emerken uyuya kalıyor yatırınca kiyameti koparıyordu. Şimdi gaz damlası fln fln bir de güzel gaz çıkartıyor artık düzene girdi mi demeliyim yoksa alıştırdığım düzene uyum sağlıyor mu demeliyim bilmiyorum. Uyku saatlerini düzene soktum ve o düzene uyuyor o saate uyanık bile olsa yemeğini yiyip gazını çıkarıp yatıyor hemen. Düzen çok önemli nasıl alıştıysa öyle devam ediyor.