Kafayı yiyeceğim sürekli uykusunda ağlayıp yattığı yerde dönüyor artık sabahlara kadar böyle bir saate 2 saate bir bu şekilde ne bu atak mı çözemedim bu durum beni korkutuyor 1haftadır böyle sıcaktan diyorum ama yok yani odamız serin neden olabilir bilgisi olan yada yaşayan beni bir aydınlatabilir mi???