iyiki Bebeği süt urunleri yumurta alerjisi olanlar 9 ay aşısını yaptırdı mı yaptırdıysanız bir sorun oldu mu çok korkuyorum ben.cesaret edemiyorum
ravzanurr iyiki 9ay aşısını bilemiyorum ama yumurta alerjisi olan oğluma 1yas aşısını doktorumuz alerji hafifleyebe kdr yaptırmamisti 1bucuk yaşına kdr olmamıştı nerdeyse. Tabi bu söylediğim 6yil önceydi şuan oğlum 6yasinda maşallah yumurta alerjisi bitti. İnsallalh sizinde geçer 🤲🏼
kartanesi__ iyiki 11 aylığız yumurta alerjisi var oglumda 9 ay aşısını yaptırmadım 1 yaşında yaptıracağım
gokceege iyiki yaptırmadım 1 yaşında bugün aşılarını olacak çok şükür test yaptırdık alerjilerimiz bitmiş 🥰
alin0911 iyiki bizde süt yumurta alerjisi var ağustosta aşısı var gel yapıcaz dedi bakalım.bu olmasa da 1 yaş aşısı kesinlikle olması gerekiyormuş hemşire öyle dedi.
Vikvikk Bizde 9 aylığız daha yaptırmadım zaten ebede sağlık ocağında yapamayacaklarını hastaneye gidip gözetim altında yapılması gerektiğini söyledi. Önümüzdeki ay memlekete gideceğiz 10, aylık olmuş oluyor orada alerji doktorumuzun gözetiminde yaptıracağız