Supurgesizcadi Kizlar slm, bizim ferrum demir surubumuz vardı kabız yapıyor diye birakmistik.simdi altı buçuk aylık oldu tekrar başlayacağım ama ne kadar veriliyordu unuttum.kullanan var mı ne kadar veriyorsunuz aç mı veriliyordu bir de?
Supurgesizcadi Aseli1419 damla şeklinde değil bu ya şurup olarak 5 ml lik kaşığı var yarım ölçek mıydı acaba,prospektuste bebeklere kullanım belirtilmemiş