Benim kızımda herkese anne diyor ve çogu zaman beni ismimle çağırıyor kaynanam kızım ona anne diyip beni ismimle çağırdığı bir zamanda çok annesi var sana anne demeye gerek duymuyordur ismini söyledin seninde dedi herkes kendi çocguna annelik yapsın kızımın bir annesi var oda benim dedim ama aşırı sinir bozucu bir durum