Oğlum 6 aylık doktorumuz önerdi eczacimizda aynı şekilde. Hem üstten hemde alttan geliyormuş dışı sıkıntısı çok fazlaydı. Var mı kullanan aramızda sürdüğüm an uykusu geliyor yani genelde uyku öncesi sürüyorum ama çok çabuk dalıyor. Sorun yaratır mı diye korkuyorum şuan cunku doğal bir şekilde uykuya dalmiyorsa birde alışır falan. Gerçi akşam sürdüm yüz kere uyandı ama ben yinede kullanan varsa fikir almak istedim. Diş süreci gerçekten çok zormus bu kadar olduğunu dusunmemistim.