Mukaddes_5 Kizlar oglumun istahi kesildi gun icinde 1 kase corbayi zor iciriyorum hic bisey yemiyor butun sevdigi yemekleri reddetmeye basladi ya süzüldü yavrum yasayan var mi bi yatdim edin
beyzanuraden Mukaddes_5 valla benim kızım da öyle bir anda kesildi yer yer diye bekledik şimdi 3 yaşında hiç birşey yemiyor ergoterapiye başladık yeme bozukluğu için. İnşallah iyi gelir Allah yardımcın olsun. Zorlama ama koy önüne belki oynayaboynaya yer
livanurvealpinannesi61 Mukaddes_5 babybomb ve og natural Kids macun düzenli kullandım güzel iştah açıyor çok memnunum
livanurvealpinannesi61 beyzanuraden iştahsızlık sorunu varsa hiçbirşey fayda etmiyor. Öncelikle iştahsızlık sorunu çözülmeli malesef.