mervecakmak Benim gibi olan anneler var mı bilmiyorum . Doğumun üstünden 7 ay geçti ama hala gaz ve kabızlık problemim devam ediyor sizde de durumlar böyle mi acaba ?
Kuzularinanasi mervecakmak bu kadar kabizlik normal gelmedi bana.ben dogumdan sonra ilk 5gun kabizdim zor ciktim ama sonrasinda hic dedikleriniz olmadi bana.2 dogum yaptim…her bunye ayni degil tabiki , sizde belki de kan degerleriniz dusuktur baktirdiniz mi hic
mervecakmak Ve sürekli hasta gibiyim her yerim ağrıyor 8-9 uyusam bile asla dinlenmiyorum doğumdan önce böyle değildim hatta hamileliğimde bile çok hareketli biriydim niye böyle oldum anlamıyorum psikolojik mi yoksa başka bir nedeni mi var
mervecakmak Benim gibi benzer durumlar yaşayan var mı merak ediyorum , bu aralar psikolojik olarak kendimi iyi hissetmiyorum zaten acaba ben mi her şeyi büyütüyorum diyorum
TwinsMom__ mervecakmak maalesef benimde 6 ay oldu ikizlerim var uykusu hafif ve uykuyu hiç sevmeyen biriydim sabah 9 dedin mi ayakta olurdum hamileyken bile bir dakika durmaz ordan oraya koşardım ama doğumdan sonra dengem mi şaştı bilmiyorum sürekli halsiz yorgun uykusuzum ve uyumama rağmen geçmeyen bir baş ağrım var narkozdan olsa gerek diye düşünüyorum ama 6 ay sürmesi imkansız belki psikolojiktir
mervecakmak HE-SEN-COK-BILIYON bunun için özellikle gitmedim en son doktor kolonoskopi ve kardiyoloji muayenesi talep etti onada ocakta randevu verecekler en erken bekliyorum ama beklerkende sürekli araştırıp kötü senaryolar kuruyorum
mervecakmak Hamile iken beyin ameliyatı geçirdim bu yüzden sürekli ben ve bebeğim doktor gözetimindeyiz hiç bir şey yok kan değerlerim iyi sadece d vitaminim düşük