nurcanada maalesef bende lavman yaptım ve 2 dk sonra kakasını yaptı kakasını tuttuğu için kabız yoksa kabız olacak herhangi birşey yemiyor zaten , 3 gün oldu yine yutuyor tekrar lavman yapmak istemiyorum artık be zaman yaparsa. Çok can sıkıcı bizimde 1 ay oldu. Şaşırıyorum başkalarının ki 1 hafta çözüyor işi ona aklım ermiyor :(