Bebeğim emmeyi bırakmak istiyordu bir süredir. Bir yaşına kadar güzel emdi hatta emmeden uyumuyordu uzun bir süre. Sonralarda ise yavaş yavaş vazgeçti aramamaya başladı hep benim zorum ile 2-3 dakika emmeye başladı. 1 hafta önce emzirmeyi bıraktım artık çünkü onu zorluyor gibiyim resmen . 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum kendimi bu nedenle kötü hissediyorum. Bu bizim için bir bağdı ve sanki şimdi o bağdan vazgeçtim gibi hissediyorum. Biraz daha emmesini isterdim..🙇🏼♀️
Doğru zamanda olmuş mudur sizce yoksa yine zorlamaya devam mı etmeliydim. (Uzunca bir süre zorladım tekrar emmesi için teklif ettim 3-4 aydır bu şekilde yapıyordum.)
Bu şekilde kendiliğinden bırakan ve hiç aramayan bebişler var mıdır aramızda ?