Asyaveannesi04 kahvepres imkanınız varsa myminibaby kolluk alın derim benim kızım takmaz diyordum şapka vs asla takmaz, toka takmaz ama kollukları çok severek takıyor ve biz denizde açıldığımızda oda kolluklarıyla yanımızda oluyor
kahvepres Pastaneusuluislakkek ama cnm bizmki 16 aylık kolluk tek başına yeterli olurmu hem kolluk simit ikisni kulansam beraber olurmu