Merhabalar güzel anneler🌸 kızım 4. Ayını tamamlıyor. Müstakil havuzlu böyle bungalow tarzı bi yer kiraladık 3-4 günlük için. İlk çocuğumuz ve ilk tatilimiz olacak Allah nasip kısmet ederse. Korkmuyorum dersem yalan olur. Kolik bir bebek kızım maalesef ve gece gündüz fark etmeksizin uykuya geçişleri çok zor, uğraştırıcı. Gündüz uykuları da yok denecek kadar az. İlk kez evimiz dışında bi yerde kalıyor olacağız. Olmazsa olmaz neler götürmemi önerirsiniz ve bebekle tatil nasıl oluyor tecrübelerinizi merak ediyorum☺️ herkese çok teşekkür ederim şimdiden🫶🏼