littledoga1 hiç de cilt ile alakalı değil aynı hastane aynı doktorumun yanında iki kez ard arda doğum yaptım ilk sezeryanım ile ikinci sezeryanım arasında dağlar kadar fark oldu. En özel hastanede doğum yapmama rağmen. İlk sezeryanımda kesi yeri kabarık et şeklinde kaldı. İkinci sezeryanımda o kızarık kabarık et parçası alındı tek sezeryan olmuşum gibi onardı doktorum. İlkinde dikiş ipi ciltle bütünleşen türdendi. İkincisi plastik mavi ipti. İkincisinde kabarık iğreti et görüntüsü asla yok. Beyaz cizgi seklini alıyor. ( İlk doğumum ile ikinci doğumum arasında 17 ay var )