Merhaba anneler bebeğim 2 aylık doğduğundan beri kusuyor sadece anne sütü alıyor. Ama çok fazla kustuğu ve doyamadığı için doktorum Aptamil ar verdi bi sabah bir de gece veriyorum bir onu kusmuyor ama memeyi hala kusuyor. Bugün sabah 2 kere su kustuğunu gördüm tedirgin oldum. Aranızda bebeği su kusan var mı? Dr götürdünüz mü randevumuz haftaya ama sabır edemiyorum merak ettim. Bilgi verirseniz sevinirim? Teşekkürler 🙏🏻