Hayırlı geceler hanımlar, 2 buçuk yaşında oğlumla ailemin yanına gideceğim, eşim çalışıyor tek olacağım, uçakla aktarmalı sadece gidebiliyorum, açıkcası biraz uçak fobim var, aktarma ankara yada istanbuldan, işleyişi çok bilmiyorum oğlumla nasıl yapıcam durmazsa nasıl oyalarım uçaklar rötar yapıyormuş su ara uçağı kaçırırsam vs vs aklımda deli sorular, 6 yıl önce ilk ve son kez binmiştim, şimdi çocukla gözümde büyüyor cesaret edemiyorum, biraz cesaret almaya geldim 😂