Sizin tercihiniz hangisi kızlar ve neden 2 tane cam biberon biraz bizim hatamız yüzünden çatladı 1 tanesini demin emerken kızım elime vurdu ve düşürüp kırdı hamilelikten mi ne nasıl sinirden ağladım 😂 şimdi komik geliyor üzüldüm ama annem kırılınca okadar yol yürüyünce biraz üzüldüm güzeldide aldığı kaliteli 🙄 ben camdan yanaydım ama hep böyle sık kırılırmı 😂 benim hormonlar bunu kaldırmayabilir 1 ayda 3 tane verdik çöpe 🫠 sizin görüşleriniz neler