Kızlar yaaa aşure yapaym dedm ilk kez yapacaktım, her şeyini yaptım bi de bol bol malzeme katıyorum hiç de düşünmüyorum ya olmazsa diye nasıl bir özgüvense 😅sütü en son gittim soğuk döktüm.süt kesildi. Bunu benden başka yaşayan yoktur herhalde?… tadı güzel ama görüntüsü bi acayip oldu. Günün hamaratı ben değilim kesinlikle 🥲🤦🏻♀️