Hanımlar merhaba kızım 10 ağustosta tam 3 yaşına girecek tuvalet eğitimi alalı iki haftayı geçti sayılır gayet iyi ilerledik konusmasida bazı kelimeleri hala anlasilmasada konuşuyor yuvamız İstanbula başvurdum şuan on başvuruda 3 yaşında olup çocuğunu gönderen varmı varsa süreç nasıl ilerliyor tuvalet konusunda kendii yapiyir ama yardımcı oluyorlarmi bilgilendirirseniz sevinirim