nebutantana30 Kidakart ne zamandır böyle belki diş dönemidir. Diş döneminde uyku problemi çok oluyorda.
Bssraa2 Kidakart kullanmadım çok duydum ama bebeğiniz uyusun diye ilaç vermeyin demişti doktorun bir tanesi çünkü içinde ne olduğu belli değil emiyorsa ondan sık uyanıyordur bebeğiniz gece emmesini kesin
Kidakart nebutantana30 5 aylıktan bu yana aynı jel ağrı kesici herşeyi verip uyutsamda asla fayda etmiyor gündüz uykuları 1 saat gece de saat başı kalkıyor
Bssraa2 Kidakart gündüz emzirebilirsiniz ama gece emmesine artık gerek yok gece emzirmesini bırakırsanız kesintisiz uyur
Bssraa2 Kidakart uyandığı zaman başka yöntemlerle uyutarak biraz zorlu bir süreç ama gece emmeyi bırakınca çok rahatlıyor insan
eloliii Ben kullanıyorum ama deliksiz uykuya yardımcı olmuyor maalesef sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor