seymatac banada herkes normal diye diye 15 gün çektim ama öyle böyle terlemiyodum ve kışın ortasıydı yataktan çıktığım anda çenem birbirne değercesine titriyordum ama idrar yolu enfeksiyonuymuş doktor nasıl dayandın böyle dedi bende normal sezaryenden sonra oluyoe dediler dedim gelmedim dedim öyle bişey yok dedi o sürse sürse 1,2 gün vücuttaki ödemi atmaya terle dener dedi ve bayaaa iyi bir doktordu haberin olsun bence git bi görün derim erteleme