justthecigarette canselulu44 gold city. Geçen sene gittik çok memnun kaldık. Bu sene bebeğim var maddi açıdan sıkıntılıyız yoksa yine gidecektik
Kuzularinanasi canselulu44 Ron0023 kesinlikle bizim balayi otelimizdi sueno side ve sonrasinda da 3 kez daha gttik.yani 4 kez gttik.altay sibel can ve ebru gundes konserler de harika oluyor.3une de denk getircek sekilde gttik hep.villa havuz odalari kesinlikle tavsiye ederim.odadan adim atip havuza giriyosun yok boyle bi sakinlik ve rahatlik heleki cocuklarla o kalabalik havuzlara girme ihtiyacin olmuyr.
Kuzularinanasi canselulu44 paloma oceana da tavsiye ederim.yemekleri super kalitede…plaji da cok guzel sıg deniz cocukla onemlidir bu konu.bazi yerler birden derinlesiyor ona dikkat edin mutlaka secim yaparken cakil mi kum mu sıg mi.bunlari ben hep arastirirm.
Ron0023 Sueno hotel sideye gittik. Çok memnun kaldık. Ebru gündeş ve altay konseri de içindeydi. Otelin amfisinde konser verildi 2 gece
canselulu44 Kuzularinanasi denizi kum mu çakıl mı peki? Ve deniz mesafesi otele yakın mı? yemekleri nasıl?
kahvepres canselulu44 bizde kaya garden sideyi ayarldk yorumları falan iyi arkadsta önden gidip otele bakmştı iyi temiz otel dedi ayarldk gidince görcez😊
justthecigarette canselulu44 ay onu hatırlamıyorum fotoğraflarıma baktım kum çakıl karışık anladığım kadarıyla. Çok yakın değil arabayla gittik biz otelden serviste kalkıyor. Otel biraz tepede o yüzden havası çok güzel
Kuzularinanasi canselulu44 denize sifir otel.kum ve sıg plaji .yemekleri cok cok iyiydi.biz gittgmzde 3 alakart hakki vermislerdi ,turk- deniz -italyan secmistik cok iyiydi.normal restauranttaki hersey de iyiydi.
kahvepres canselulu44 evet iyi cnm arkadş onlarn 5 dklk mesefasnde kalıyor başka otelde calşyr kendisi müdrle samimiyetide vardı baya indrmli yaptı bize😊