aysima38 oldu çok şükür🙏 doktor bana sag tüpümde dış gebelik oldugunu ordan hamile kalamazsn dedigini hatırlıyorm sonra rahim filmi cektirdim ilaçlı orda sol tüpümün kapalı olduğunu gördük yine sag tüpümden hamıle kaldım sizde tekrar denerseniz once ilaçlı rahim filmi cektirin sonra hamile kalma işlerini yapın😁 ama 6 ay bekledik tabi dıs gebelıkten snra