Honey Ek gıdaya başlamış olanlar annelerimiz, ilk etapta neler almalıyız, hangi ürünler kullanışlı oldu hangileri işinize yaramadı paylaşır mısınız, yeni başlayacaklara fikir olsun 🤗
Sasah1441 Honey canım ben sadece metal pişirme aparatından aldım buharda pişirmeye çok iyi kesinlikle birde cam rende kesinlikle alınmalı şimdilik bunlar işimizi görüyor bebeğiniz için küçük özel tencere de alabilirsiniz tabi ama ben gerek duymadım mama kaşığı mycey kullanıyoruz :))
Honey Sasah1441 evet mama kaşığına karar veremedim bir türlü dün bakmaya çıktım, birde ek gıda tadımlara başlanınca su da veriliyor mu bebeğe, bunun için ufak suluk falanda almak gerekiyor mu ?
Sasah1441 Honey bence alınmalı ben doğduğundan beri su veriyorum normal biberonla ama onu da avent in damlatmaz bardağını aldım henüz kullanmadım