miihrii Kizlar 3 gün oldu sezeryan doğum yapalı duş aldım gündüz iyiydim ama az önce sezeryan dikiş yerimden kan geldiğini gördüm normal mi yarın doktora gidicem ama içim hiç rahat değil normal mi bilgisi olan var mı
_YanakReisinAnnesii miihrii akıntı kanama vs olmaması gerekir normal değil yani. Doktorunuz varsa ona bildirin yoksa da bi acile başvurun bence beklemeyin ne olur ne olmaz.