borel İki yıl önce doğum yaptım ama ara ara dikiş yerlerim ağrıyor ağır bir şey kaldırsam da kaldırmasam da mesela bugün normal rutin günken birden dikiş yerlerim ilk günkü gibi sızlamaya başladı
efeninannesi4207 borel benim de 2 yıl oldu öyle sızlama arada geliyor fazla olmaz ama ağır kaldırınca ağrır tabi kız kaldırma
Nacafa borel bir doktora gidin bence. Bende hiç olmuyor geçen gün damacana da kaldırdım hiç ağrı vs olmadı 2,5 yıl oldu benimki
sar__ Benim tam 13 ay oldu hala ağır iş yaparsam yada normal ev işi yapıp kendimi Çok yorarsam ağrım oluyor maalesef. Ve sanırım bu hiç geçmeyecek bir şeymiş
Frostyson borel Düzeldi mi canım ? Benimde 18. Aya kadar ağrım hiç olmadı 1 haftadır kağıt kesiği gibi sızlama var . Oğlum 1 hafta huysuzdu kucağımda gezdirdim bayaada ağır ondan olduğunu düşünüyorum 🤦🏻♀️
gunay2007 borel üşüttüysen acıyor olabilir benim de 1 buçuk yıl oldu üşüttüğümde adet sancısı gibi ağrı olur