Cennetaka33 benimki 6 aylıktı hiç biseyi yoktu gece yatmadan önce emzirdim yatırdım uyurken birden bire nefesi kesildi hıhh hıhh diye sesine uyandım kucağıma aldım üstüme yıkıldı (bayılmış) ben nefessiz kaldı öldü sandım hemen acile gittik yolda kendine geldi ama boş boş bakıyordu sersem gibi. Müsade altına alındı serum verdiler o sıra kucağımda yine aynı şekilde oldu bayılmış. Sonra yatış verildi ilaç verdiler ama gece yine aynı saatte oldu bu kez gözlerini bir yere odakladi ve vücudu taş gibi oldu o sıra hemen videoya aldım ve hemşirede gördü zaten sabah egg çekildi, birkaç bölüme gittik hasar bırakmış mı bakıldı çok şükür hasar yoktu. Egg sonucu epilepsi tanısı kondu şuan 21 aylik ilaç kullanıyoruz çok şükür nöbeti yok. Sizinkinden emin olamadım epilepsinin 70 80 çeşiti varmış belki onlardan biridir belki de çok ağladığı için katılma nöbeti de olabilir