Kızım 22 aylık balık yapını içiremiyorum bir türlü tükürüyor ağlıyor itiyor. Siz nasıl veriyorsunuz tavsiye ettiğiniz bir marka var mı dökünlünce leki bir yana kokusu geçmiyor çok kötü sonuçlanıyor. Bu sebeple vermeye ara verdim ama yeniden denemek istiyorum