gulcemom20 2 yaş sendromu yla nasıl baş ediyorsunuz. 20 aylık ama inatlaşma yerlere yatıp ağlama herşey de huysuzluk memnun olmama. Bıktım vallahi bıktım kafamı duvarlara vurasım geliyor. Yemek asla yemiyor sürekli emiyor bıktım emzirmekten 1 dakıka fazla dayanmıyorum emzirmeye. Çocuk doğdu doğalı bu zor zamanlar ne zaman geçecek demekle geçti. Bu neymiş ya valla hiç mutlu değilim.
Gizmokzilla gulcemom20 cumartesi tam 2 yaş oluyor oğlum. 10 kat falan huni tanıyorum diyceklerim bu kadar 😆
Bisraa gulcemom20 valla bende idare edemiyorum kızınca da vicdan yapıyorum nasıl davranacağımi sasirdim
heygorl Oturup ağlıyoruz, bolca park oyun grubu, oyun alanı, anneanne babaanne arada delirmeceler falan idare ediyoruz. 😀😀 sizi anlıyoruz, yalnız değilsiniz.
dilberhala1 gulcemom20 Ne yaparsanız yapın bu delirmeleri yaşıcaksınız kendinizi hiçççç kasmayın ağlıyorsa bırakın ağlasın üstüne gittikçe daha çok kuduruyorlar. Bir kere bir şeye hayır diyorsanız asla onu evete çevirmeyin. Ama bir şeye evet derkende iyi düşünün sonra onu hayıra çevirmeyin. Burada sadece kararlı ve gerçekten büyük bir sabır lazım şu anda benlik duygusunu keşfediyor onun içinde çok zor sizin için de çok zor
Bssraa2 gulcemom20 valla aynı şekilde emzirmekten ben de bıktım çocuk geliyor emmek istiyor tahammülüm kalmadı sürekli istedği için 1 dk zor dayanıyorum hemen bırakıyorum sonra tamamen kesicem emzirmeyi artık yaa 19 aylık benim bebeğimde
gulcemom20 Hepiniz haklısınız arkadaşlar Allah yardımcımız olsun. 🥹 İstediği yapsam da mutlu olmuyor ne istediği anlayamıyoruz aslında konusuyor baya kendini herşeyi ifade ediyor. Ama yok yani bazen ne yapsam olmuyor.
BenDiyeBiri_ gulcemom20 3 yaş sendromunu görün derim herşeye hayır hayır ben yapwrimlar bilmem neler neler iki yaş sendromu nur nimetmis diyorum
Rumuz_13 Benimkide asla yapma dediğim şeyden anlamıyor dışarıda bak lütfen beni dinle güzel güzel eğlenelim diyorum yok anam fırına gidiyoruz yolda bir anda parka kaçıyor bekle hava serinleyince çıkarız dur diyorum asla durmuyor eskiden dışarı çıkmak onunla daha kolaydı şimdi arabasından indiği an asla sözümü dinlemiyor
Misssitare gulcemom20 yapabileceği görevler verip başarma hissini tatmasını sağlıyorum. Bu onu sakinleştiriyor. Oyun grubuna gidiyoruz. Evde de vaktim oldukça aktivite yapmaya çalışıyoruz. İnatlaşmamaya çalışıyorum inatlaştığı zaman zorla durumdan uzaklaştırmak yerine dikkatini dağıtmaya çalışıyorum. Zor bi dönem ama gelişiminin bir parçası büyümek sancılı malesef