Sorum başlıkta güzel anneler. Ön dörtlüler arka azılardan 4 tane çıktı. Şimdi diğer azılar kaşınıyor sanırım. Ve 2 gündür neredeyse kabız diycem o kadar katı kıvamlı kaka yapıyor oğlum. Dişten mi yoksa beslenmeden mi kaynaklı. İlk kez böyle oluyor anlayamıyorum