Doğduğunda ilk 1 hafta hariç sonra hiç uyandırmadım ben 2.çocuğumu 5-6 saat uyuduğu olur gece sağlık problemi yoktu kilo alımı iyiydi kendi acıkınca uyandı emzirdim geceleri gündüzde doymuyorsa meme+mama yaptım şuan 2,5 aylık aynen devam ediyorum sıkıntı yaşamadık şükür. İlkinde hep uyandırmaya çalışıp hem çocuğu hem kendimi perişan etmişim diyorum şimdi.