88472 Merhaba arkadaşlar, kargo şirketlerinde bizzat çalışan veya herhangi bir tanıdığı çalışan var mi? Çalışma saatleri nasıl, maaş ne kadar, genel olarak şartlarını öğrenmek istiyorum da.. şimdiden teşekkür ederim 😊
Gizmokzilla 88472 ben MNG kargoda 3 gün kadar çalışmıştım hastaneye girememiştim o dönem, 3 gün anca dayanabildim. Ama benimki acenteydi yani yarı özel. Çok yorucuydu saatleri berbattı. Bana sabah 8 akşam 6 demişlerdi ertesi gün beni almaya gelen çocuk 6 da geldi kapımın önüne, akşam da 11de anca çıkarttılar beni. Cumartesi günü için öğlen 1e kadar durcaksın demişlerdi akşam 9da çıkarttılar ve asgari ücret veriyorlardı. 3 gün zor dayandım sonra cumartesi günü ayrıldım işten. Şansıma da pazartesi hastanede işe bsşlamıştım zaten ordan kurtulduğuma şükretmiştim 😆😆
88472 Gizmokzilla bana da sabah 8 akşam 6 diye soylenildi, bende pek emin olamadım, o yüzden sormak istedim. Dediğiniz gibiyse benimde çalışmam zor. Başka bir yerlere baksam daha iyi olur. Çok teşekkür ederim 😊