Merhaba 4 aylık kızıma kan damlası vermeye başladım öncesinde hiperlaktasyondan dolayı fışkırarak kusması olurdu ama geçmişti.Kan damlası vermeye başladığımdan beri kusmalar yine başladı.İlk gün damlayı verir vermez fışkırarak kustu bugün de damlayı verdim uyuttum uykusunda aynı şekilde kustu başına gelen var mı