Benim oğlum 3 ay sonra 2 yaşına girecek ve asla tamamen kesintisiz uyuduğunu hatırlamıyorum ve her uyanışında mutlaka ağlıyor öğlen uykusundan da ağlayarak uyanıyor geceleri 1 yaşına kadar saat başı uyanırdı emmeyi kestirdikten sonra daha iyi olmaya başladı ama hala daha 1 2 kez kalktığı oluyor bir de beraber yatıyoruz oğlumla gece kendisi beni uyandırmadan da orda mıyım değil miyim diye kontrol edip geri uyuyor😂 odasını ayırmayı bu yüzden geciktiriyorum zor bir geçiş olur çünkü