canimanne06 Her çocuğun gelişimi farklı oluyor.Daha dün ateşlendi apar topar doktora gittik.Gitmişken sorayım dedim.Konuşması beklediğim düzeyde değil.Doktor sordu odaklanıyor mı sürekli,hayır dedim.Adını söyleyince bakıyor mu dedi,evet dedim.Talimatları yerine getiriyor mu falan dedi ,evet dedim.O zaman biraz sabırla bekleyelim dedi.Benim oğlum da 26 aylık 60 civarı kelimesi var,daha yeni yeni hatta bugün dedi anne gel,anne otur falan.Biraz da yanında insan olmasıyla alakalı.Yaşadığımız yerde sadece üçümüz yaşıyoruz,çocuk kimseye görmüyor.Parka falan gidiyoruz sürekli ama yetmiyor demekki.Her akşam yatmadan kitap okuruz,gün içerisinde etkinlikler ama işte çocuk yaşıt arıyor ya da faklı bir insan.Sizde gönlünüzü ferah tutun,içinız rahat olsun diye de uzmana danışın,öyle bir yol izleyin 🌸