birannebirbebek__ 21 aylık 2 yaşına gidiyor hala aynı ağlama krizleri memnuniyetsizlik yeme içme uyuma sorunları doğduğundan beri böyle ailelere yakınım yürüme mesafesi olmasına rağmen kolay kolay bırakmıyorum kendim tek bakıyorum eşim bile geçenlerde 2 saat şu zamana kadar ilk defa baktı ve kendime dışarda vakit ayırdım çok zor hala bazen öyle çıkmaza giriyorum ki oturup ağlıyorum sorun bizde mi diye yalnız değilsin bian önce artık bu günleri geride bırakmak dileğiyle