Hanımlar merhaba.kizim bugün 3 aylık oldu yaklaşık 10 gündür yoğun salya akması ve sürekli hem kendi elini hemde benim parmaklarımı resmen kemiriyor ve çok sinirleniyor bunu yaparken sürekli ağlıyor zor bela uyutuyorum 10 dakika sürmeden geri kalkıyor sizce diş mi cikiyordur erken degilmi daha