Merhaba, bebeğim 8 ay 16 günlük. Ek gıda ile arası ne çok iyi ne de çok kötü. Fakat pankek, mücver, haşlanmış sebzeler, omlet vs gibi elle tutulabilir hiçbir gıdayı ağzına götürmüyor. Eline alıyor mıncırıp atıyor😅 Ne zamana kadar bu böyle devam eder? Aranızda yaşayan var mı? Karşısında ben de yiyorum, bana bakıyor gülüyor hoşuna gidiyor fakat benim elimden yiyor sadece. 🫠 Böyle devam etmesinden endişeliyim