eceqd Kızlar göğüslerim mastit olmuştu ucu yaraydı o yara koptu süt güzel gelmeye basladı. Sağarken içinde tortu şeklinde süt geliyor sizce bir sorun var mıdır bu durumu yaşayan var mı