naja6 gece güzel uyuyormuş☺ biz de gece de en geç saat başı uyanma uzun uzuuuun ağlamalar, saatlerce kucakta gezmeler, artık ağlamaktan yorulup uykuya dalmalar, ama yatağına koyduğum anda uyanmalar mevcuttu. 23. Aydan belirtiyorum gece 11 de uyudu gece 2 de bi kalktı 4 de bir kalktı 6 30 da güne başladı. Bazı çocuklar uykuyu sevmiyor😞