
İyi akşamlar sevgili anneler. Kızım 24 günlük doğduğundan beri bir gözünde sorun var gözyaşı kanalı tıkalıymış masaj ve damlayla düzelmişti ama ben düzelince masajı ve damlayı bıraktım tekrarladı maalesef. Ama bu sefer böyle şişlikte oluştu artık masaj yaparken ağlıyor sanırım canı acıyor 🥺 bebeğinin gözü bu şekilde şiş olup düzelen var mı çok üzülüyorum