Merhaba anneler şuan aşırı duygusalım moralim bozuk gözlerim dolu ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum içime atmaktan. İki oğlum var biri 3,5 yaşında diğeri 10 aylık gece eşim çalışıyor gündüz uyuyor çocuklar hiç durmuyor bir saniye bile büyük oğlum beni zorluyor inatlaşıyor ne dersem tersini yapıyor bağırıyor kardeşini dövüyor kıskançlıktan yaramazlık yapıyor. Bende çok çabuk öfkelenen kızan biriyim birşeyi iki üç defa zor derim yapılmazsa kızmaya başlarım. Sabahtan akşama kadar nerdeyse YouTube dan çizgi film izliyor tvden yatacak vakit internet çekmedi uyku saatide gelmiş hadi zaten internet olmuyor dedim uyuyalım dedim eziyet etmeye başladı bağırıp çağırdı bana çikolata ver muza batırıp yiyecem patlamış mısır patlat internet olsun birşeyler izleyelim diye diye çıldırttı bende kızdım bi tane poposuna vurdum oda ağladı tabii banada vurdu oda tükürdü ağladı sonra uyudu şuan aşırı bi vicdan duygusu içerisindeyim göğüs kafesime birşey oturmuş gibi içim paramparça ne yapsam bilmiyorum sinirimin önüne geçemiyorum yardım edin. Destekler aldım işe yaramıyor ben anlamıyorum artık. Çok üzülüyorum şuan ağlamaya başladım hatta canım çok sıkkın..