asyaninannesi34 aslında bu yüzden olmuyor biliyor musunuz 😊 cidden o kadar etkiliyor ki, benim bir tane oğlum var ilk evlendiğimiz zaman korunuyorduk sonra çocuk istedik falan denemeye başladık ilk Ay adet oldum ikinci Ay adet oldum hemen stres yaptım bi de kiloluydum o zamanlar kilodan dolayı çocuğum olmazsa falan filan neler düşündüm, dediğiniz gibi ilişkiye zevk için değil bu sefer hamile kalayım diye giriyordum, sonra ki Ay adetim gecikti kan verdim negatif hemen doktora gittim dedim neden çocuğum olmuyor kontrol etti sorun yok sadece stres yapma kafandan bunu at dedi, neyse sonra hamile kalmışım cidden, adetim yine gecikti tabi ısrarla asla test yapmıyorum yine hamile değilimdir diye düşünüyordum boşuna hevesim kırılmasın test yapmıycam dedim hep 15 gün gecikmenin sonunda test yaptım pozitifti 6.haftada öğrenmiştim hamileliğimi 🫠 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah stres yapmayın anın tadını çıkarın hayırlı zamanda nasip olur inşallah