yanaklibebek 7. Aydan sonra kesilebilir diye biliyorum ama bebeğinizin durumuna göre de değişebilir durum zayıf bir bebekse belki önerilmez doktorunuza sorarak hareket ederseniz iyi olur ama kestiğiniz de çok rahat ediceksiniz 😄 ben çok geç kaldım 16. Ayda kestim bu kadar güzel olduğunu bilsem daha önce keserdim dedim hep